• Gratis verzending vanaf €30,-

  • Voor 12:00 besteld, morgen in huis

  • 100% duurzame en biologische producten

  • Onze klanten geven ons een 9,4/10

Alles over retour informatie

  • Hoe zit het met beschadigde of defecte producten?

    Oh nee, er is iets misgegaan? Als je een beschadigd of defect product hebt ontvangen, laat het ons dan onmiddellijk weten. Stuur een mail met foto’s van het beschadigde product naar info@aaltjesonline.nl. We komen dan zo snel mogelijk bij je terug voor een passende oplossing.

  • Hoe lang is de retourperiode?

    Aaltjes kunnen niet geretourneerd worden. Je hebt voor overige producten 14 dagen de tijd om te beslissen of het bij je past. Als het product ongebruikt is, kun je het binnen die periode naar ons terugsturen. De kosten voor het retour sturen zijn voor eigen rekening.

  • Kan een product geruild worden?

    Aangezien aaltjes een beperkte houdbaarheid hebben kunnen ze niet worden geruild voor andere producten. Overige producten kunnen wel worden geruild. Stuur een mail naar info@aaltjesonline.nl onder vermelding van je ordernummer en dan wordt dit verder afgehandeld. De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening.

  • Hoe moet ik mijn producten retourneren?
    Onze aaltjes komen niet in aanmerking voor retourzending aangezien de producten een beperkte houdbaarheid hebben. In geval van onjuiste of beschadigde levering heb je uiteraard altijd recht op retourzending of nazending. Overige producten kunnen wel worden geretourneerd. De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Neem contact op via info@aaltjesonline.nl onder vermelding van je ordernummer als er vragen zijn.